středa 1. listopadu 2017

Vše má své pro a proti

Když začnete u sebe

Jakmile jsem se začala snažit o miminko, řekla jsem si, že samozřejmostí bude změnit jídelníček. Takže jsem začala zkoušet různé styly stravování. 
Hned ze začátku jsem vypustila mléko a snažila jsem se, co nejvíce vyhýbat bílé mouce. Musím říct, že tohle zafungovalo opravdu dobře. Bylo mi lépe. Již před tím, než jsem začínala měnit stravovací zvyklosti, jsem nejedla moc maso. A když jsem vypustila mléko, bílou mouku, tak jsem oddělala 
z jídelníčku maso úplně. 
Zkoušela jsem raw stravu. Ale nevydrželo mi to dlouho. Recepty jsou opravdu snadné, většinou se vše rozmixuje a smíchá dohromady. Bohužel hodně věcí se dělá z různých oříšků a to není moc levná záležitost. Spousta věcí je také třeba udělat den dopředu, aby vše ztuhlo nebo se odleželo. Neměla jsem na to asi trpělivost.. Ale čas od času si udělám nějakou raw dobrotu na snídani nebo jako dezert. Tyto dobroty jsou opravdu moc dobré a hlavně jsou i zdravé :)
Hledala jsem samozřejmě různé zdravé recepty na internetu. A do oka mi padla stránka Od Janiny - Cukrfree.. Super recepty, můžu vřele doporučit :) Recepty nepoužívám každý den, ale jsou tam zajímavé recepty i na hlavní chody, když chcete zpestření.

Na co jsem během hledání toho "pravého jídla" přišla

Asi nejlepší je, když sami přijdete na to, co vám vyhovuje. Je to cesta, jako každá jiná, ale když potom přijdete na to, co vám sedí, tak je to pecka.. :) Před třemi roky mi bývalo neustále špatně, asi jednou týdně mě bolelo břicho a měsíc, co měsíc se mi zdálo, že to je horší a horší. Co jsem ale začala "experimentovat" s jídelníčkem, začalo se to postupně měnit. Teď když mě bolí břicho, tak vím, že jsem snědla něco, co jsem prostě jíst neměla. Jídlo si užívám, jsem labužník.. Většinu času vydržím bez masa, ale když si tělo řekne, že by maso potřebovalo, tak si ho dám.. Mléku, bílé mouce se vyhýbám pořád, prostě mi to sedlo..

Na cestě je dobré to, že určitě musí mít někde konec

Takže obě dvě cesty se podle mě kříží - cesta k miminku, cesta za "správným jídlem".. Přeji vám, ať to "pravé jídlo", co nejdřív najdete. A pokud si nevíte rady, klidně se zeptejte v okolí.. Třeba někdo má stejnou zkušenost jako vy. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář. :) zpětnou vazbu opravdu vítám.